Follow us on Facebook

Sunday, December 11, 2011

I sprained my ankle

Yep, saya tahu saya sangatlah careless. Encik Sumi cakap saya selalu sangat jatuh. It's either saya memang tak berhati-hati or saya obese so senang hilang balance. Oopss. It hurts so bad that I swear I could hear bone-cracking sound. Alhamdulillah, bila X-ray, nothing major happened actually. The doctor said it was merely a hematoma at the right ankle joint region. Bengkak still tak kecik-kecik. Takut. :(

Swelling of the right ankle joint

Doctor dah bandage. Tu pun saya yang mintak isk.

One day after the incident. Still ada hematoma.
Rumah Sakit MH Thamrin Salemba hampeh sesangat. Service sangatlah teruk. My friends helped me to do all the administrative stuff. And sampaikan nak ambil wheelchair pun kena ambil sendiri. WTF. It's a private hospital. Nurse yang takde kerja selamba je suruh pegi ambil. Sebab takde koas la tu. Kalau RSCM, kerja-kerja camtu, koas la. Jadi kuli. Sobs~ Cepatlah sembuh. Kalau tak, camne nak sambut baby kat Ruang Bersalin lagi, ye tak? T___T


Ps. Turns out that doctor kat emergency tu adalah resident kat RSCM. Please please forget my face and name. Malu.
Pps. Koas = medical student yang sedang clinical posting kat hospital.

No comments:

Post a Comment