Follow us on Facebook

Monday, June 6, 2011

This is depressing

Hai. Siapa nak berkenalan dengan makhluk ini angkat kepala cepat!
Saya sedang mengalami depresi yang sungguh hebat akibat tekanan jiwa yang melampau memikirkan laporan skripsi yang sampai sekarang belum siap-siap lagi. Oh, sebenarnya itu hanya memberi kontribusi sebanyak 10% pada depresi ini. Saya menjadi bertambah depresi disebabkan pihak uni yang tercinta telah mengeluarkan draft untuk cuti tahun ini. Ladies and gentlemen.. *drum rolls* Saya dengan bangganya mengisytiharkan libur untuk para siswazah di UI adalah sampai..
22 Augustus 2011
(Augustus = August = Ogos)
Seriously horror gilaaaaa.. Raya 31 August and start kelas 22 August. It's only freaking one week! Dan yang lebih bestnye, that is applicable for clinical students ONLY (5th and final year students). Those budak hingusan tahun 1, 2 dan 3 (tahun ke 4 di Melbourne so biaq pi kat depa ah) akan libur sampai 12 September 2011. Sungguhlah tak adil! I mean come on! It's been 2 years kot raya kat luar Malaysia. This is my last chance to celebrate raya as a student. Sebab nanti dah keje tak dapat duit raya hahaha.

Oklah. Gonna get back to work. Buah hati cinta pengarang jantung research yang ku sayang. T_T

Ps. Cakap pun dah tak nyambung. Wuddeheck.

4 comments:

  1. alolo..siannye.bg je la ct kan.smggu je pun.aih..xpela,sabo je la ek.btw,gmba tu smart la.cmne u amek??hehe

    ReplyDelete
  2. @mie: LOL. Tak pi tido lagi ke? =p Haha.. ni gedik je. Hope mie dapat cuti raye. Mira doakan juga ye. :) Smart ek? guna webcam pastu edit gune photoshop. It's supposed to be scary actually. Cam tak jadi la. Haha.

    ReplyDelete
  3. dahulukan apa yang lebih utama ye... :)

    ReplyDelete
  4. @puteraduyong: Betul betul betul! ^^

    ReplyDelete