Follow us on Facebook

Thursday, June 2, 2011

Hello June (:

Hello. Hari ni saya nak cakap Melayu pulak sebab malas nak speaking sebab nanti orang tak paham pulak hahaha. Eh, tiada orang yang baca pun lah jadi tidak payahlah nak risau-risau pula. Okay, apa yang saya merepek ni haaa? -__-" Ini semua gara-gara tekanan perasaan sebab menulis skripsi (baca: thesis) yang sudah lama saya buat tapi tak siap-siap lagi. Dah bertahun-tahun kot mula dari proposal, eksperimen, pengumpulan data sampai la analisis data dan penulisan laporan. Haih.

Anyway.. Alamak terspeaking pulak. Hueh. Memandangkan hari ini libur, jadi saya telah mengambil kesempatan untuk bertemu janji dengan Encik Sumi saya semalam setelah kelas tamat. Woot woot! Nak makan sushi tapi apakan daya waiting list panjang gila nak mampos. Disebabkan kami kedua dah kelaparan yang amat sangat sebab jam telah menununjukkan hampir jam 8.30pm, maka kami pun makan je lah kat Secret Recipe. Apa nak buat kan isk isk. When the heck am I gonna be free from this never-ending sushi craving?? Huarghhhh! T___T Pape je lah. Marilah kita menikmati gambar-gambar berikutnya. Heeee. ^___^

Muka macho :)

Muka comel! :D
Oh tidak. Saya tidak memaksa beliau buat-buat muka. Entah mana la dia dapat didikan untuk pandai beraksi di depan kamera. Ada banyak lagi gambar tapi tak mau share dengan orang lain sebab saya kedekut. :')

Macam cappuccino tapi actually teh tarik ais tu! hehe..

Encik Sumi punya, black pepper barbecued chicken with rice

Grilled dory with lobster sauce. Nama kelassss mak oi tapi punyalah tak sedap. Habis dimakan sebab dah lapar yang amat sangat isk isk.

Hai. Ini kami. :)
Encik Sumi dah pulang ke Koja untuk berjuang dalam rotasi Internal Medicine. Semoga kamu sentiasa kuat semangat di sana ya! Pasti boleh sebab saya tahu kamu seorang yang pandai tabah sabar cekal berani gagah perkasa ensem comel. Hehehe.. ^__^

2 comments:

  1. haha..muka comel la sgt.tp ad la skit2 kan.=p i da cekal abes2an da ni mghadapi KOJA.haha

    ReplyDelete
  2. @suhaimiyahya: Hehe.. Mestilah comel! :) Semoga kamu tetap cekal yach. ^_^

    ReplyDelete