Follow us on Facebook

Thursday, August 11, 2011

Shop shop shop till we drop!

Sebenarnya nak update semalam tapi rasa macam malas je. Setiap kali balik dari terawikh, switch on laptop bukak Facebook, stalk orang seperti biasa pastu tak lama kemudian bosan. Bila bosan, tidolah~ Hehe.. Oh well, here goes nothing.

Semalam saya dan adik saya yang comel pergi shopping kat Berjaya Times Square! Tempat paling heaven nak shop sebab kedai banyak dan banyak murah-murah. Sampai sana pukul 11am. Balik dari Times Square pukul 5pm. Mana taknya sengal-sengal kaki ni. =P Adik saya jadi fashion consultant sebab tahukah anda yang saya..
sangatlah tak pandai bershopping sakan? xD

Ye. Itulah kenyataannya sebab bila keluar shopping dengan kawan-kawan, I always ended up being the one without any plastic bags. Orang lain penuh dengan plastic bags kiri kanan dan saya hanya berlenggang mak minah jek. xD Maksud saya di sini shop bajulah~ Dengan adanya fashion consultant yang saya telah hired secara tidak rasmi, saya berjaya telah membeli 7 clothing items. Muahaha~ Gila ke apa. But of course, I don't really mind buying unbranded stuff so booyah~ Ada saya kisah?

Dalam LRT. xD

Adek saya comel :)

Hai, Ini saya. xD

Anit cinta Caesar, si hero chimpanzee. Hik3.

Menunggu wayang
Items yang telah dibeli
In the future, hope saya tak turn into shopaholic la. Nanti kesian la bakal suami saya. Muahaha xD Okeh, gedik je. Bye!

2 comments:

  1. tak ckup banyak ni. if ada 1000, macam2 nk shop. hoyeahhh i think imma shopaholic ohhh noooooooo

    ReplyDelete
  2. Hehe.. manusia takkan pernah puas baaaa~ ;p oh no. bahayaaaa. =p

    ReplyDelete